مصاحبه آرشیو خبر ها
دیبالا در سطح نیمار است

دیبالا در سطح نیمار است

یکی از بهترین خریدهای تابستان، کسیکه عنوان دومین مدافع گران قیمت تاریخ یوونتوس را یدک می کشد و بعد از کش و قوس فراوان با دوستان گران فروشمان در پورتو به آرزیش رسید و یوونتوسی شد. الکس ساندرو،، دفاع کنار متولد 1991 یوونتوس که به ازای 26 میلیون یورو به تورین منتقل شده، در مورد هم تیمی هایش دیبالا و اورا صحبت کرده است:

 

من یک چیز رادر یوونتوس یاد گرفتم، که برای همه ی بازی ها به یک صورت آماده شوم. فروزینونه، ناپولی، بایرن مونیخ، هیچ فرقی ندارد، ذهنیت یوونتوس ساده است: یک خط صاف که به پیروزی منتهی می شود. اگر بتوانیم ناپولی را ببریم به صدر جدول می رسیم و این به ما انگیزه ی مضاعفی می دهد. بایرن؟ همه ی تیم ها را می توان شکست داد، به خصوص اگر یوونتوس باشید، آنها یک تیم پر از ستاره هستند و ما هم همین طور. بهترین بازیکنانی که در طوب دوره ی ورزشی ام در کنارشان بوده ام اینجا در یوونتوس حضور داشتند. ما برای پیروزی بازی خواهیم کرد.

 

اورا؟

 

من همیشه او را به عنوان یک فوتبالیست ستایش می کردم، چون برای مدت طولانی در سطحی بالا ماند، من اینجا از نزدیک با او آشنا شدم، او فردی استثنایی است. ما با هم دوست شده ایم، او برای همه ی افراد در رختکن ایجاد انگیزه می کند و او کسی بود که من کمک کرد که بفهمم مربی از یک دفاع کنار چه می خواهد.

 

دیبالا؟

 

من فکر می کنم می توان او را با نیمار مقایسه کرد، پائولو مثل او شوت می زند و می تواند مثل او بشود. البته هنوز باید پیشرفت کند، اما او واقعا جالب توجه بوده است. بله آنها در یک سطح هستند، پائولو باهوش است و ذهنیت یک قهرمان را دارد.

 

به تلگرام ما سر بزنید!


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: